Wolvenberg verhuist naar grotere showroom

Nog net geen jaar is Wolvenberg gevestigd in Sports Business Center – en nu al is het tijd voor een grotere showroom. Per 1 juni verhuist het team van Wolvenberg met haar groot merkenpakket voor fietskleding en accessoires (Castelli, Sportful, Uvex, HJC, Born, Roeckl en Sealskinz) naar de nieuwe showroom, gelegen op een prachtige plek direct aan het atrium. De nieuwe ruimte is bijna drie keer zo groot als de huidige, wat nodig is om straks alle producten goed te presenteren. En nog belangrijker: de nieuwe showroom biedt de vertegenwoordigers meer ruimte om hun klanten te ontvangen.

Koen van Lint (Salesmanager Wolvenberg) geeft voor deze stap de volgende onderbouwing: “Toen we voor het eerst in contact kwamen met Sports Business Center (in januari 2020) werden we eerlijk geadviseerd : het succes van het gebruik van de showroom hangt voor een groot deel af van de participatie van jullie verkopers.  Dat advies hebben we gevolgd, waardoor de showroom vanaf het begin een bijzondere waardering van onze klanten kreeg en dus heel snel te klein werd. Ik ben benieuwd welk advies Sports Business Center in 2022 gaat geven.”

Deze uitbreiding onderstreept de kansen voor het bike segment – ook in Sports Business Center. Mark Zwinkels (directeur Sports Business Center) legt uit: “Met merken zoals Craft, Ortlieb, Oakley, Bollé, Gonso en Odlo wordt het voor de winkeliers, die zich richten op ‘sportief fietsen’, steeds interessanter om naar Leusden te komen. En dat effect is ook te zien in het groeiende aantal bezoekers uit dat segment. De inspanningen van Wolvenberg en hun sterk merkenpakket hebben hier zeker aan bijgedragen. Op naar de volgende stap in deze mooie samenwerking. “

Naast de verhuur van showrooms richt Sports Business Center zich ook op de verhuur van vergader- en eventzalen – bijvoorbeeld voor het organiseren van beurzen of dealershows. Ook is het mogelijk om een plug & play showroom te huren voor een kortere periode: dat zijn kant en klare showrooms, die alleen nog op de juiste producten wachten; de inrichting inclusief slatwalls en verlichting is al geregeld.  Voor meer informatie zie www.sportsbusinesscenter.nl