Hike-A-Way neemt intrek in Sport Business Center

Op 1 december is Jeroen Hoveling, Accountmanager bij Hike-A-Way, gestart met de inrichting van de nieuwe showroom in Sports Business Center. Hier presenteert hij de merken SPRAYWAY, WOOLPOWER, TREKMATES, FIREPOT en CHIMPANZEE.

Hike-A-Way heeft afgelopen winterseizoen al een try-out gedaan tijdens de Sneak PreView beurs in Sports Business Center; en dat beviel erg goed, aldus Steven Bosmans (eigenaar van Hike-A-Way): “We kregen de kans om heel wat nieuwe retailers te ontmoeten en zagen een mooie opportuniteit om ons netwerk in Nederland verder uit te bouwen.” Met de komst van Jeroen Hoveling als accountmanager voor Nederland raakte alles in een stroomversnelling en ziet Hike-A-Way de extra toegevoegde waarde van een showroom in het Sport Business Center.

“In de nieuwe showroom A26-a op de begane grond kan ik straks alle producten laten zien en mijn afspraken in een professionele omgeving ontvangen”, aldus Jeroen Hoveling. De aanwezigheid van heel wat andere belangrijke outdoor merken heeft zeker de doorslag gegeven. Zo kunnen klanten op één dag gemakkelijk meerdere afspraken inplannen.

Daniel Bentveld en zijn team zijn blij met de komst van Hike-A-Way: “Fijn dat Jeroen en Hike-A-Way voor ons centrum hebben gekozen als nieuwe thuisbasis. De merken passen heel goed in ons sterke outdoor en winter aanbod. En als eerste huurder van het nieuwe Share & Score concept, geeft Hike-A-Way het startsein voor dit nieuwe initiatief, waarbij meerdere merken een showroom delen tegen een scherp tarief. Wij wensen Jeroen veel succes met het uitbouwen van het dealernetwerk van zijn merken.”

Achtergrond Hike-A-Way

Hike-A-Way is  al sinds 1998 actief als groothandel in kleding en hardwaren voor buitensport en avontuurlijk reizen en is daarmee een vaste waarde op de Outdoor markt. Voor Hike-A-Way zijn open communicatie, betrouwbaarheid en kwalitatieve service vaste waarden. Hike-A-Way is in Nederland agent voor de merken Sprayway en Trekmates en distributeur van de merken Woolpower, Firepot en Chimpanzee.

SPRAYWAY en TREKMATES staan bekend om hun uitgebalanceerde collectie wandel- en oudoorkleding en accessoires. Kwaliteit door gebruik van de beste materialen met een commerciële prijsstelling.

WOOLPOWER is een Zweeds kledingmerk dat een compleet assortiment voert in merino-wollen onder- en bovenkleding, sokken en accessoires. Duurzaam (Responsibly made in Sweden) en sterk door toevoeging van o.a. polyamide.

FIREPOT en CHIMPANZEE zijn voedingsmerken om tijdens het verblijf in de natuur of bij een trektocht gezonde en calorierijke producten te kunnen eten. 100 % natuurlijke ingrediënten zonder conserveringsmiddelen of smaakversterkers en een laag zoutgehalte. Ruime keuze aan vegetarische en veganistische, lactosevrije en glutenvrije producten met een hoge energiewaarde.

Benieuwd naar het aanbod?

Neem zeker al eens een kijkje op de websites van deze merken en neem contact op met Jeroen Hoveling via 06-5793 3596:

www.sprayway.com

www.trekmates.co.uk

www.woolpower.se

www.chimpanzeebar.com

www.firepotfood.com

Jeroen Hoveling in zijn nieuwe showroom