Succesvolle wintersport clinic voor winkelpersoneel

Samen Hrf

Op maandag 7 oktober organiseerden Head, Fischer Sports en Rossignol voor de 3e keer hun wintersport clinic in Sports Business Center. De drie merken hebben de handen ineen geslagen om samen te investeren in de kennis op de winkelvloer.

Hiervoor hebben zij de medewerkers van hun retail-partners uitgenodigd om in een compact ochtendprogramma alle ins en outs van de nieuwe collecties te horen. Door dit samen te organiseren, hoeven de winkelmedewerkers maar één keer te reizen en komt iedereen op een locatie centraal in Nederland bij elkaar.

Dat deze opzet in de smaak valt, is de te zien aan de opkomst: maar liefst 80 winkelmedewerkers hebben deelgenomen aan de clinics. De deelnemers, die uit 32 verschillende winkels kwamen,  konden in de showrooms alle producten bekijken en zij kregen van de vertegenwoordigers uitleg over alle details.

Als kers op de taart werd er een gratis deelname aan de Double Dutch Winteropening in Sölden verloot: van 9 t/m 12 november a.s. kan hier het nieuwe materiaal van toonaangevende ski- en snowboardmerken getest worden. De gelukkige winnaar werd tijdens de lunch bekend gemaakt:  Bart van Boven van Herqua Sports gaat straks genieten van volop winterplezier incl. skipas, verblijf en zakgeld. Deze prijs is mede mogelijk gemaakt door Double Dutch.

Img 3426 Winnaar